De todo un pouco

22.1.07

Actividade Audiovisual

A semana pasada iniciamos unha actividade moi entretida acompañada dun monitor. Consistía nun proxecto promovido polo Consorcio Audiovisual de Galicia no salón de actos do noso instituto. A actividade transcorreu en sete sesións nas que destacamos sobre todo os tipos de planos que aparecen nunha película: plano xeral, plano medio, plano tres cuartos e plano detalle.
O que máis nos gustou foi facer historias con fotos de revistas e así poder ver de forma máis directa os diferentes planos que hai e como se monta unha historia.
Aínda que o proxecto xa rematou quédanos unha saída pendente ó cine a ver unha película en galego.

Etiquetas: , ,

2 Comentarios:

At 12:34, Blogger Lucía said...

ola!!
como todos, fixestes unha entrada sobre o tema de Audiovisuais, estivo bastante ben verdade?
Espero unha nova entrada vosa sobre un tema do voso interese.
Moitos bicos, pasade pomo meu blog!
Lucía.

 
At 15:18, Blogger Lucía said...

Pois con respecto ás entradas, sonia e naza, teño unha en inglés que terei que pasar a galego sobre a película Match Point e outra que estou facendo sobre os tests de intelixencia (hoxe xa me vistes na clase).
Así que pronto teredes noticias miñas, e alégrome moito de que vos guste o meu blog.
Moitos bicos!

 

Publicar un comentario

<< páxina principal